Aku lebih rela ada musuh yang jujur membenciku daripada mempunyai kawan yg hanya nampak gembira dihadapanku tetapi membenciku di belakangku.

Wednesday, 25 April 2012

NoSTaLGiA de KASAS....!!

assalamualaikum..

hari ni DANE tetibe lak teringat.. rindu sangat kat kawan-kawan seperjuangan semasa di KASAS dahulu.. banyak sangat kenangan aku dengan diorang..
aku sebenarnya bukanlah asal 100% dari sekolah tu pun..itu pun aku mula masuk kat sekolah tuh..time aku form 1 bila dah bulan 3.. ye la 2nd intake la katakan..syukur alhamdulillah.. persahabatan yang terjalin antara kitorang semua memang sangat utuh.



sampai la satu ketika.. di mana ramai di antara kami yang akan melanjutkan pelajaran ke sekolah lain setelah cemerlang dalam PMR 2008.. alhamdulillah aku pun PERGI jua meninggalkan sekolah ini.. ke INTERSABER.. tapi malangnya kau hanya mampu bertahan hanya kurang sebulan sahaja..mungkin aku terlalu dan sudah biasa dengan suasana KASAS kot..

banyak sangat kenangan aku bersama mereka sepanjang di KASAS...

PERSAHABATAN...


PERPISAHAN...


KEJAYAAN..


KEGAGALAN...


KESEDIHAN...

KEGEMBIRAAN..


semuanya kami kongsi bersama-sama tidak kiralah kami ni kelas mana sekalipun...



saat yang paling menggembirakan kami bilamana pada tahun 2008 kami telah menduduki PMR..alhamdulillah ramai antara kami telah berjaya peroleh 8A dan 9A.. dan yang paling manis buat kami semua adalah satu pengiktirafan pihak sekolah dan juga seluruh negeri PERAK di atas keberangkatan dan kesudian DYMM SULTAN PERAK ke MAJLIS ANUGERAH KECEMERLANGAN 2008... di saat itu, kamis emua dapat berkumpul kembali ibarat gagak pulang ke gagang........




~ sekalung penghargaan dan terima kasih juga buat semua pendidik intelegensia dan tak lupa juga ibu bapa kami yang banyak bagi sokongan dan dorongan untuk terus cemerlang.......!!! tanpa mereka tiadalah kami dan tidak mungkin kami mampu berjaya sedemikian sekarang.....!!

No comments:

Post a Comment