assalamualikum semua..
hari ni DANE mau cer la pasal satu lagu yang amat meaningful for me as a child, student and MUslim in this world... this song is really nice and you all must listen n watch the video.... ini ialah lagu baru dr MAHER ZAIN dr album terbarunya.... FORGIVE ME.....!!!
NUMBER ONE FOR ME by MAHER ZAIN...
actually this song is really related to us
kalau kita hayati lirik dan tengok music video nye
memang sangat menusuk di kalbu aku
ok.. my overview...
apa yang aku faham dari lagu ni...
secara totalnya, lagu ini ditujukan untuk IBU BAPA kita, tapi aku nak HIGHLIGHT kan kat MUM..
menceritakan tentang seorang anak yang pada zaman kanak-kanaknya..
kiranya masih belum matang, banyak buat masalah la kat maknye..
tapi MAK tetap sabar je dengan kerenah nyeee...
SUNGGUH MANIS nye LIRIK lagu nih....
MAMA... you are NUMBER ONE FOR ME.....!!!
MISS u......
to my BABA toooooo....
i really miss u all............
Mum I'm all grown up now
And it's not too late
I'd like to put a smile on your face every day
MUM I'M ALL GROWN UP NOW
IT's A BRAND NEW DAY..
menceritakan tentang seorang anak yang pada zaman kanak-kanaknya..
kiranya masih belum matang, banyak buat masalah la kat maknye..
tapi MAK tetap sabar je dengan kerenah nyeee...
SUNGGUH MANIS nye LIRIK lagu nih....
MAMA... you are NUMBER ONE FOR ME.....!!!
MISS u......
to my BABA toooooo....
i really miss u all............
And it's not too late
I'd like to put a smile on your face every day
MUM I'M ALL GROWN UP NOW
IT's A BRAND NEW DAY..


No comments:
Post a Comment