actually sesaja je update blog ni.. suka sembang tapi dah malam ni xde sape nk menyembang so tulis pun satu cara untuk bercakap sorang-sorang la jugak..hi3...
ni arr... hari ni kelas petang memang tak de, sebab tu la DANE suka sangat hari KHAMIS. sebab apa...?? sebab kelas petang memang tak de, so segala urusan apa-apa bolehlah settlekan..
hari ni lak aku g MAHALLAH OFFICE jumpa fellow yang in-charge tuk program MRC and nak mintak duit la untuk program aku.. ICE CREAM FIESTA...!!
masa tu pulak,aku pakai baju yang baharu sahaja aku dapat..lawa la jugak design baju tuh.. BAJU AED SOCIETY.. tapi aku beli via seorang sister tu la.. dia agen nye, yang publish nye ada syarikat nye lah..bab create design aku tak tau la pulak. tapi rasenya company tu yang buat jugak kot, sebab aku tgk sume design course pun ada jugak.. harga baju pun sangat la berpatutan RM 28 tuk lengan pendak dan RM 32 tuk lengan panjang... actually aku pun xde la tau sangat pasal jualan baju tuh.. tapi satu hari, aku bukak FB, and ade la kat news feed gambar baju tuh.. so aku pun xplore la... and aku berkenan sangat dengan baju tuh... design nye memang owesome laaaa...simple but nice..ok la xde la terlalu berat sangat design nyeee..
so, bila sampai je kat ofis, SIR tegur aku.. lawa baju anta.. baju society kah....??
oh tidak, saya beli baju ni dr orang.. tapi company yang buat baju ni tuk student UIA...
lawa la baju tuh...
pastu jumpa la kawan2 aku yang lain, ramai yang cakap baju tu memang lawa, sebab design nye baru la nampak macam sutudent ARCHITECTURE........ ade jugak kawan aku cakap time ko order ari tuh bukan nak bagitau... ha3..
dengan moto yang tertera pada baju pun dah cukup untuk menggambarkan life as archi student...
DARE TO BE DIFFERENT...!!!!
and reka loga mahallah abu bakar sekali...
insya allah....!!
tapi MRC sesi depan pun tak tau sape yang akan kepalai.... TUNGGU DAN LIHAT...!!!
~ BARANG YANG BERKUALITI DAN BAIK AMAT DISUKAI OLEH ORANG.. DAN SEBAGAI PEMBEKAL ATAU PENJUAL, KITA HENDAKLAH MEMUASKAN HATI ORANG YANG BERURUSAN DENGAN KITA DENGAN BAIK..~
~
kes nak buat logo mahallah ngan baju mahallah tu dia sebut dari dulu lagi. tak larat nak dengar dah.. haha
ReplyDeleteha3....xpe laaa.. insya allah sem dpn boleh la nk realisasikan impian semua penghuni....
ReplyDelete