Aku lebih rela ada musuh yang jujur membenciku daripada mempunyai kawan yg hanya nampak gembira dihadapanku tetapi membenciku di belakangku.

Thursday, 26 April 2012

AN-NAQIB... edisi 2011..

assalamualaikum semua...!!!

wawww.. ari tu tak sabar la kan nak balik rumah antara sebabnya nak tengok majalah sekolah edisi 2011.. oh, sebelum itu nak bagitau la, sekolah DANE nye majalah sekolah kitorang namakan AN-NAQIB...
dahulu pun, aku pernah terlibat dalam pembikinan di sebalik majalah sekolah gak. dua kali aku jadi editor majalah. mula-mula join time form 2... adoi... time ni aku sorang je junior form 2, yang lain semua senior-senior f4. untuk pengetahuan korang jugak, editor majalah sekolah aku ni yang boleh join student form 2 and form 4 jeeee.... hi3...







jadi, aku memang tau la serba sedikit kerja-kerja sebagai editor majalah nih..hmm.. memang banyak GILER cabarannya.. hmm.. ok STOP....!!!
sebenarnya nak sangat tengok majalah edisi 2011 sebab ada gambar aku jugak la dalam majalah tuh, walaupun pada tahun 2011 aku tidak lagi bersekolah di KASAS.. ye lah dah graduate la katakan.. hmm.. abis form 5 la, so sambung study kat tempat lain laaaa... adik aku still lagi sekolah kat citu, so dia dapat lah majalah tuh... dalam majalah tuh, ada gambar aku time HARI PENYAMPAIAN RESULT SPM... ha3... ada la jugak gambar aku bersama AYAHANDA PENGETUA.. dan ada jugak la nama aku kat list SPM 2010.. alhamdulillah....!! semua ni rezeki yang aku terima atas kurniaan daripada-NYA....




pada pandangan aku, majalah edisi kali ini boleh tahan la jugak hasil nye.... tapi still la kene pertingkatkan... ok...!!!

~ hmmm, dengar cerita pulak tahun ni KETUA EDITOR AN-NAQIB.. adik aku.. bagus laa!! tapi jangan abaikan pelajaran sudah.... bukan apa, kebiasaannya kerja-kerja ni memang kene banyak berkorbanlah dari segi masa belajar dan kerja... so pandai-pandailah bawak diri...!!!

No comments:

Post a Comment