assalamualaikum..
baru-baru ini, memang trafik ke laman web rasmi untuk cek result untuk semester 1 CFSIIUM sangat sesak, maka dengan ini DANE ambik keputusan untuk jenguk laman web tuh kemudian hari.. asal bukak je jem... hmm.. sampai ke bila pun tak bukak..
alhamdulillah, semester kali ini DANE ambik3 subjek teras yang mana ketiga-tiga subjek itu akan dikira GPA dan terus di CGPA kan memandangkan DANE sudah setahun berada di asasi.. maka ditambahnye sume.. syukur alhamdulillah, rezeki kali ini.. berdasarkan result yang aku dapat , aku tak jadikan alasan kerje banyak dan tugasan aku yang lain menimbun, ini sume ujian dan dugaan aku, dan aku harus tempuhinya..so, aku kene pandai-pandailah uruskan diri....
subjek yang aku ambik..
GRAPHIC COMMUNICATION 1
INTRODUCTION TO STATISTIC FOR BUILT ENVIRONMENT
INTRODUCTION TO BUILT ENVIRONMENT
semua ini ada hikmahnya, mungkin kita kene usaha lagi untuk terus maju ke hadapan. jangan sesekali bongkak kerana kita hanyalah meminjam segala-galanya..
semester hadapan.. 2 subjek menanti daku...dan kali ini, memang tiada exam bertulis, sumenya akan dinilai berterusan, mengikut citarasa masing-masing...
GRAPHIC COMMUNICATION 2
ENVIRONMENTAL DESIGN


No comments:
Post a Comment