Aku lebih rela ada musuh yang jujur membenciku daripada mempunyai kawan yg hanya nampak gembira dihadapanku tetapi membenciku di belakangku.

Wednesday, 14 November 2012

2012 | Tahunku Yang KACAK



Assalamualaikum…

Bukak sahaja bloglist tadi tengok macam ramai  yang mahu join contest ini. Semuanya boleh jumpa kat blog tu, kalau korang nak tengok terma dan syarat nye bukak saja la blog ini Syaifuddin Alias . Contest ini sememangnya hangat, tambah-tambah pulak ditaja oleh  CiktomMksyahirFauziBluesEizil, NurmisnanLepakk.comLadFeamirMy Arazzipenmerah[dot]comnurmisnan . Alhamdulillah, syukur sangat.Bila dengar saje perkataan KACAK. Sudah menjadi cukup sinonim dengan lelaki, waww.. mana tak nye, kalo nak describe lelaki kan. Banyak pakai istilah itu. Tapi berbeda kali ni.

2012 | TAHUNKU YANG KACAK…..!!!


Kali ini, adalah tahun yang kacak bagi aku… 

By the way, Alhamdulillah sangat bagi aku tahun ini memang cukup ‘kacak’ kerana aku telahpun meningkat usia dan sudah pasti sedang melanjutkan pelajaran ke peringkat yang lebih tinggi.

KEKACAKAN aku…???

# Aku semakin sibuk dengan urusan aku di universiti antarabangsaku, di kampus ku sendiri.
# Aku semakin matang dan mampu lakukan sesuatu yang belum pernah aku lakukan di sekolah dahulu.
# Aku sudah jadi alumni untuk sekolah menengahku.
# Dalam proses mempelajari dunia multimedia.
# Aku semakin aktif dalam dunia blogging dan dapat ramai kawan blogger.
# Dan yang paling penting, lakuan yang disuruh dan tinggalkan yang ditegah.
# Niat di hati mesti baik. Insya ALLAH ada jalannya.


di mana ada kemahuan di situ ada jalan.
semoga tahun 2012 ini
adalah tahun yang penuh dengan sinaran
yang mampu membimbing aku kearah kebaikan

1 comment:

  1. Memang mencabar seo ini...Dtg dari kontest gak..Salam kenal

    ReplyDelete