Assalamualaikum…
Bukak sahaja bloglist tadi tengok macam ramai yang mahu join contest
ini. Semuanya boleh jumpa kat blog tu, kalau korang nak tengok terma dan syarat nye bukak saja la blog ini Syaifuddin Alias . Contest ini sememangnya hangat, tambah-tambah pulak ditaja oleh Ciktom, Mksyahir, FauziBlues, Eizil, Nurmisnan, Lepakk.com, LadFeamir, My Arazzi, penmerah[dot]com, nurmisnan . Alhamdulillah,
syukur sangat.Bila dengar saje perkataan KACAK. Sudah menjadi cukup
sinonim dengan lelaki, waww.. mana tak nye, kalo nak describe lelaki kan. Banyak
pakai istilah itu. Tapi berbeda kali ni.
2012 | TAHUNKU YANG KACAK…..!!!
Kali ini, adalah tahun yang kacak bagi aku…
By the way, Alhamdulillah sangat bagi aku tahun ini memang
cukup ‘kacak’ kerana aku telahpun meningkat usia dan sudah pasti sedang melanjutkan
pelajaran ke peringkat yang lebih tinggi.
KEKACAKAN aku…???
# Aku semakin sibuk dengan urusan aku di universiti antarabangsaku, di
kampus ku sendiri.
# Aku semakin matang dan mampu lakukan sesuatu yang belum
pernah aku lakukan di sekolah dahulu.
# Aku sudah jadi alumni untuk sekolah menengahku.
# Dalam proses mempelajari dunia multimedia.
# Aku semakin aktif dalam dunia blogging dan dapat ramai kawan
blogger.
# Dan yang paling penting, lakuan yang disuruh dan tinggalkan yang ditegah.
# Niat di hati mesti baik. Insya ALLAH ada jalannya.
di mana ada kemahuan di situ ada jalan.
semoga tahun 2012 ini
adalah tahun yang penuh dengan sinaran
yang mampu membimbing aku kearah kebaikan

Memang mencabar seo ini...Dtg dari kontest gak..Salam kenal
ReplyDelete