Aku lebih rela ada musuh yang jujur membenciku daripada mempunyai kawan yg hanya nampak gembira dihadapanku tetapi membenciku di belakangku.

Wednesday, 7 November 2012

Little THING

tadi tengok #meleTOP kejap kat ASTRO RIA yang dihoskan oleh NABIL AHMAD dan NEELOFA pukul 10pm td ... kat citu ada segment trend dimana trend carian di google la, twitter la dan YOUTUBE gak...

so carian kat google pasal #IRON MAN 3... manakan tidaknya, filem nya kan dah memang famous, so sejak keluar je trailer kat YOUTUBE ramai dah kagum dan tak sabar-sabar nak tengok termasuklah aku.. hi3..

trend kat twitter lak #GoodLuck.
manakan tidaknya, minggu ni kan minggu peperiksaan SPM, so ramai la dah mula ucap2 wish.. btw, semoga diorang cemerlang dalm SPM dan dapat lanjutkan pelajaran ke peringkat yang lebih tinggi.

kat youtube lak #onedirection- LITTLE THING
lagu ni baru je upload kat youtube 3 hari yang lepas dan kini telah mencecah jutaan viewers yang menonton secara on9.. tahniah OD...





 inilah dia video lagu diorang LITTE THING






sumber: #meleTOP

No comments:

Post a Comment