Aku lebih rela ada musuh yang jujur membenciku daripada mempunyai kawan yg hanya nampak gembira dihadapanku tetapi membenciku di belakangku.

Thursday, 10 January 2013

Akan Bermula...!!!



Assalamualaikum....

Tinggal beberapa lagi ke 20 JANUARI sahaja lagi DANE akan terus menyambung pengajian di CFSIIUM dalam jurusan asasi seni bina, maka dengan ini secara rasminya ialah semester 3 bagi sesi 2012/2013 dan ini juga semester terakhir DANE sebelum melangkah ke peringkat ijazah. Insya allah.



Namun begitu, ada beberapa lagi tugas yang perlu aku galas sepanjang semester 3 kelak. Insya allah, aku akan terus lakukan yang terbaik. Dan semester ini DANE akan mengikuti 2 subjek sahaja, memang la Nampak macam senang je kan. 2 je..??  Tapi hanya diri ini sahaja yang mampu untuk lakukan yang terbaik total semua kelas 14 jam dalam masa seminggu. Alhamdulillah dah tengok jadual. Macam biasa la, orang memang tak nak jadual kelas hari jumaat, apakan daya. Hari jumaat petang ada kelas sampai pukul 5pm. Terima je la, tapi manalah tahu ada perubahan. Hi3. Maka semester 3 ini akan bermulalah perjalanan aku untuk terus mencapai cita-cita dalam ijazah nanti. Insya allah, aku ingin terus melanjut dalam bidang architecture. Semoga impian dan cita-cita aku sejak dari kecil lagi menjadi kenyataan. Amin…..










No comments:

Post a Comment