alhamdulillah, semalam MRC MAHALLAH MARYAM dan ECONSS kat CFIIUM, GOMBAK adakan program sembelihan bersempena dengan EiD FESTIVAL...
so, diorang sume jemput MRC yg ada kat CFSIIUM,PJ join... rezeki datang bergolek, dapatlah kami merasa suasana berada di IIUM GOMBAK la katakan... perjalanan kami ke IIUM GOMBAK seawal jam 7.30 pagi. sebenarnya kami yg ada kat cfsiium pj ni request nak bermalam kat cana, nak merasa suasana tidur kat cana la katakn.. so, diorang kat cana bg la peluang kat kami ni.. sampai je at cana, diorang bg kami bilik, wawwww..!! memang teramat jeles tgk keadaan bilik ynag selesa tambah sejuk lak dekat ngn hutan.. so dapat la angin2 dan udara semulajadi...
DAN....................... aku lak, tak dapat nak stay sampai malam sebab ada hal yg tak dapat dielakkan, so aku dan sorang member MRC MAB ni baliklah awal ke CFSIIUM,PJ nek public transport.. huhh..!!!!! memang penat la kan...
kat cana, best weeiii.... hmm.. dah la ni first aku aku kene jugak sembelih ayam seekor, jadi orang kedua alk tuh.. hmm, aku dengan rela nye buat laaa.. aku ni agak CUAK kalo buat benda2 macam tuh.... TAKUT DARAH...!!! alhamdulillah dapatlah aku sembelih seekor ayam ni.. aku terpaksa coverkan muka aku yang agak kecuakan time pegang pisau, tapi tak tau la menjadi ke tak....?? mana tak segan nye, tetibe je member aku sorang tu panggil aku jadi orang kedua untuk sembelih ayam selepas demo ditunjukkan.. tapi tak pe, nilah satu peluang dan diorang bg aku peluang yg memang terbaik laaa.. Thankssss...!!!
sembelih jeee.. terus g cabut bulu-bulu ayam dan celur laaaaa.. dan macam2 laaa.. nilah first time sume MRC berungu berkumpul.. lawa colour baju MRC sume... memang best...!!!! syok sangat...!!!
~banyak pengalaman yang aku dapat jugak la sepanjang event ni...btw, syok la diorang sume dapat bermalam kat cana...~~~
# thanks to all MRC members especially MRC MAHALLAH MARYAM, memang sepanjang event tu aku tgk diorang sume memang bertungkus lumus nak bg keselesaan kat kitorang sumeee... apakan daya aku tak boleh nak stay sampai malam... PRESIDENT dan V.PRESIDENT nye memang terbaik laaaa dan anak2 buahnyaaaaaa... TAHNIAH sumeee.. tak lupa gak kat dak2 ECONS....






tahniah la dpt sembelih sekor ayam.. haha..
ReplyDeleteye laaaa... alhamdulillah.. teringat dulu2..
ReplyDelete