Aku lebih rela ada musuh yang jujur membenciku daripada mempunyai kawan yg hanya nampak gembira dihadapanku tetapi membenciku di belakangku.

Saturday, 3 March 2012

ONe DiRecTioN...

wawww.. banyak beno cer la yang DANE nak cer ari ni...tu la pasal...sape suruh wat 'come back' blog..ha3...
by the way, memang entry kali niaku nak cerita pasal satu kumpulan yang kat BRITAIN yang tengah meletoppppsss gitu...  ONE DIRECTION..

actually, first time aku tau lagu deme ni mase ak nk balik beraya Cina ari tuh... balik je arr dari CFSIIUM, abg aku ambik n then nek arr kete mewah wei..ha3... n then abg aku ni suka sangat bukak HITZ.fm..kalo aku selalunya bukak ERA je.. tapi xpe la, aku layan je arr lagu2 omputih ni.. n then ak dengar la satu lagu nih..
WHAT MAKE YOU BEAUTIFUL... waw mmg owesome giler la lagu tuh...



so aku pon search2 la kumpulan one direction ni..mmg terbaik la same lu, sume lagu2 diorg memang mantap abisss..
byk lagi lagu diorg..ak pon dah la dengar sume..

nak dipendekkan cerita, aku mule minat giler ngan genre music yang diorg bawak.
dan tersebutlah al-kisah,di mana kelas bahasa inggeris aku, madam suruh buat motivational song.
yang kumpulan aku lak, still lagi belum complete task nye, n then ak tetibe je datang idea nak olah lagu ONE THING ni.. so tanpa berlengah aku pon terus download minus one nye. n then petang tu jugak ak g ambik lyric(poem sebenarnya).. juz edit2 je arr.. aku pon apa lagi bedal je arr..lyricnye pon xbyak ubah..
so, aku pon rakamlah lagu ONE DREAM ni pagi-pagi bute kat bilik ngn members aku laaa...


esoknya, ade kelas BI, madam suruh kitorg sume persembahkan hasilnya.
ak pon mai la ke depan cucuk pendrive dalam lappy kawan aku n tayang dengar kat sume.
memang best la jugak, aku usha madam,
dia macam tertarik je ngan melody n lyrics kumpulan kitorg..
abis je lagu tuh, sume tanya korg dapat minus one lagu ape...??
SIMPLE PLAN ke..??
ha3... so aku pon perkenalkanlah kat diorg lagu dari KUMPULAN ONE DIRECTION...
ape...?? xpernah dengar pon..so aku pon mula la promotekan nye....

thanks la kat kawan aku yang sudi nyanyikan~~
memang terbaik la~~

mau dengar lagu diorg tekan la link nih...memang best wei..lagu diorg...
ONE DIRECTION's SONGS



~ini hanyalah hiburan semata-mata,janganlah kita terlalu taksub dan leka dengan muzik sehingga lalai untuk menjalankan tanggungjawab sebagai seorang ISLAM~

No comments:

Post a Comment