hari ni DANE nak sapu2 jap...bagi kilat ye lah dah berkulat...
huaaa2.... bukan apa minggu ni DANE agak busy sikit lah..dengan kelasnye..tak sempat nak update..
hmmm..... MINGGU ni terasa diri ni sangat famous...???? ha3... merepek jee..bukan apa...
tengok je laa..minggu ni kat CFS ni ramainye orang2 terkenal datang..
bukannye diorg wat show tapi diorg bagi ILMU yang bremanfaat untuk dikongsi bersama-sama...
syukur alhamdulillah... aku dapat bersua dengan ramai orang2 hebat tentang ilmu agama untuk dikongsi bersama...
yang hadir sepanjang minggu ni... IMAM MUDA FAKHRUL, IMAM MUDA NAZRUL. CATRIONA ROSE dan USTAZ PAHROL...
alhamdulillah aku juga dapat lah mendampingi mereka..
melihat kemampuan mereka melontarkan pendapat memang aku cukup kagumi...
actually MRC sister... KHADIJAH, AISYAH dan ZAINAB kat CFS ini anjurkan AURAH AWARENESS CAMPAIGN...
so tetamu2 tersebutlah yang hadir untuk mengisi kelapangan seperti diadakan FORUM dan TALK..
FORUM nye hari selasa ari tuh...bersama ngan sorang lecturer CFS USTAZ MAJID (moderator) dan 2 orang panelists IM FAKHRUL dan CATRIONA ROSE...
time tuh aku juz tolong2 je pape yang patut....tapi dapat lah aku bersalaman ngn IM FAJHRUL...
boleh dikatakan time tuh memang ramai sangat student yang mai..ye lah orang famous mai la katekan....
hmm..memang tak rugi la kat sesapa yang mai..memang forum tu TIP TOP giler....
banyak sangat input2 yang dapat terutamanya sister la..ye la.. forum ni pon tajuknya pon lebih ke arah sister..
tapi tak salah lah kalo brothers nak join tgk...
yang paling bestnya time IMAM MUDA NAZRUL la..
hu3...dah la first time aku jadi USHER memang kekok giler + segan..
ye lah kat AMF kan kalo ade acara2 cam tu memang sendat dan penuh la AMF nye..tapi xpe..
aku ade geng..ha3...
time dia bg talk tuh..dia banyak nyanyi lagu...memang sedap la suaranye..hi3...dah macam konsert lak..
tapi xpe..tulah antaranya strategi dakwah kan.....
hmm...syukur alhdulillah daptlah aku belajar serba sedikit apabila menjadi USHER untuk VIP nih...
memang kenangan yang terbaik la aku kat CFS nih...
lebih2 lagi dapat main dengan anaknya POLIS-POLIS...hi3..
rasa cam kanak2 lak...
seb baiklah kleas kau minggu ni lewat2 sikit..kalo tak....??? hmmm....
SO> MEMANG TERBAIK LA....
+ dapat lah aku refreshment sikit...hi3..FREE..alhamdulillah......~~~~
HADIRKANLAH DIRI ANDA KE MAJLIS ILMU KERANA DALAM MAJLIS ILMU KITA DAPAT MENAMBAHKAN LAGI PENGETAHUAN KITA YANG MASIH LAGI PERLU DIISI DAN DITAMBAH UNTUK BEKALAN....
# talk USTAZ PAHROL kat entry len pulak sbb program tuh under MRC len..tapi still lagi MRC CFSIIUM laaa...



No comments:
Post a Comment