hari ini DANE dapat menghirup udara yang segar ciptaan yang MAHA ESA..
dan menjalankan tanggungjawab sebagai seorang ISLAM...MUKMIN...
berbalik pada tajuk kita pada hari ini..
waww dah macam nk bagi ceramah la pulak...
lantak la pape pon..
at least aku nak jugak la bagi nasihat untuk kebaikan diri kita...
hari ini DANE ade exam sebenarnya pagi td..
pukul 9..tapi memandangkan paper lambat sampai kat kelas so..kitorang start kol 9.15 pg..
paper hari ni..
BASIC THEME OF QURAN...
tajuknya memang best..dan seronok untuk dipelajari..
syukur alhamdulillah..
DANE dapat menjawabnya..
TAWAKAL je arr ngn apa yang akan dapat nanti....
dalam BTQ...
exam tadi keluarpun 2 bab je..
HIDAYAH and KNOWLEDGE....
belajar dalam BI....haaaa..!!!
memang challenging la jugak..tapi xpe...
bak kata pepatah arab..
MAN JADDA WA JADA WAMAN ZARA'A HASODA...
siapa yang menaman, maka dialah yang akan mendapat hasil....
kalo dalam BM nye...
USAHA TANGGA KEJAYAAN...
senang cikit nak faham..
maka...dengan adanya subjek yang berteraskan AL-QURAN dan AS-SUNAH ni..
memang sangat BAGUS.....
esoklah lak..mendatang exam...
ECONOMICS....
wawwwww..subjek baru bagi aku..
memang xpernah belajar pon dulu....
aku cakap sem ni aku ambik ECONOMICS..
pastu ramai la pulak tnya..apsal ambik ECONS...??
kenapa...??
hish...aku pon jawabnya dengan jawapan yang sgt yakin..
ADALAH...hmm...sendiri jawab..
actually sbjek ini aku mmg xsuke...
yelah dulu kan kat sekolah budak SC....hi3...
tapi insya allah aku akan CUBA UNTUK SUKAAAAA.....!!!!!!!
by the way.. doakan yang terbaik esok....!!!!
amin...
KIKISKANLAH DARI DALAM DIRI KITA SIFAT MALAS, LEMAH, BAKHIL DAN SIFAT-SIFAT MAZMUMAH YANG LAIN.. AGAR KITA SEMUA DAPAT MENDEKATKAN DIRI KITA DENGAN ALLAH YANG MAHA KUASA... TUNTUTLAH ILMU TIDAK KIRA DI MANA JUA ANDA BERADA...!!!!



No comments:
Post a Comment