Aku lebih rela ada musuh yang jujur membenciku daripada mempunyai kawan yg hanya nampak gembira dihadapanku tetapi membenciku di belakangku.

Saturday, 3 March 2012

Jadilah YanG Terbaik

hmm.. sebenarnya ini mungkin post yg pertama kat blog ini sebab baru buat la katekan padahal ade je yg lama biarkan berhabuk,berlumut xmau update..
sebenarnya nak mai habaq ni tadi ade tgk satu vid dr UTube la katekan... ye lah sekarang ni kan byk sgt video yg upload kat cana dan then aku tertarik la kat satu vid ni.. OREO 3+1.. mmg terbaik la cerita nyeee... mmg terasa pun ade..hi3..



~ OREO 3 PLUS 1 ~

memang jalan ceritanye memang menyentuh kalbuku.. 
n pengalaman aku lebih kurang jugak la kan ngn cer ini.. n then tu la kita ni byk sangat pentingkan orang lain dr kebajikan diri kita bukan apa..??  sbb kita nk org lain gembira dan  senang dengan kita..tapi bukan lah kita nk menunjuk-nunjuk yg kebaikan kita ..tapi bila kita buat sesuatu kebaikan memang rasa seronok. tapi sayangnya orang lain memang xtahu nak hargai...

walau macam mana pun sekali berlaku.. ALLAH tetap sentiasa di sisi kita pada bila masa sahaja, jadi kita tidaklah kesunyian..




bak kata orang bila kita dah tak ada baru nk terkial-kial nak cari

by the way cerita ini memang sangat bermanfaat untuk kita semua...

No comments:

Post a Comment