Aku lebih rela ada musuh yang jujur membenciku daripada mempunyai kawan yg hanya nampak gembira dihadapanku tetapi membenciku di belakangku.

Tuesday, 12 June 2012

WHO I am...??

assalamualaikum....



wawwwww.... sungguh lama beno DANE tak mengupdate pape kat blog kesayangan DANE ni.. ALMAKLUMLAH busy la katakn.. (busy la sangat).. seyesly, memang busy jugak la 2 minggu kebelakangan ni...

alhamdulillah DANE telahpun di takdirkan untuk menjadi COMMITTEE TA'ARUF WEEK PROGRAMME 2012/2013... memang BESSTTTTT la katakn... dan alhamdulillah jugak DANE dapat jadi leader tuk satu biro dalam organisasi ini iaitu HEAD OF PUBLICITY AND PROTOCOL.... publicity la sangat... ha3...  la overall memang best ngan sume committee... banyak sangat yang DANE dapat belajar...



next entry nak cer pasal program nih ok.. NANTIKAN.....!!!!!


No comments:

Post a Comment