Aku lebih rela ada musuh yang jujur membenciku daripada mempunyai kawan yg hanya nampak gembira dihadapanku tetapi membenciku di belakangku.

Monday, 31 December 2012

Baru nak MULA..!!



Assalamualaikum..

Alhamdulillah, sekian lama tidak mencoret apa-apa pada ruang hamba kali ini. Walaupun sekarang ini masih lagi di alam percutian ‘honeymoon’ bersama family tersayang di teratak kasih di teluk intan. Percutian ku bakal berakhir tidak lama lagi, dan akan kembali meneruskan pelajaran di university kelak. Apa-apa pun, bersyukur masih lagi diberikan kesempatan di muka bumi ini untuk terus dan terusssss berbakti pada agama, bangsa dan negara. 

Almaklumlah, sekian akhir-akhir ini, agak sibuk menguruskan hal-hal yang perlu diselesaikan bagi merancang sesi semester 3 pada tahun 2013. Sudah 2 kali, berulang alik dari Perak ke Petaling Jaya untuk menguruskan hal-hal yang kaitannya. Kita masih lagi dalam perancangan untuk terus melakukan misi kita. Insya allahh, andai ada peluang, maka kita semua akan terus mendapat keberkatan dari ALLAH s.w.t. 

Tahun 2013 bakal menjegah tiba, dan umurku kian meningkat ke 20. Alhamdulillah sudahpun 20 tahun bernafas di bumi yang bertuah ini. Ku panjangkan kesyukuran ke atas-NYA. Insya allah dengan kehadiran tahun 2013, bakal menceriakan lagi kehidupan ku dengan penuh warna warni dengan keberkatan daripada-NYA.  


No comments:

Post a Comment